TJEJKVÄLL <3

(Dålig uppdatering, kommer fortsätta att vara det)

Hejhej , efter skolan så kom Cornelia gooos hem till mig och vi hade det mysigt ;)
Sedan drog Corran på något möte elr vad det var och jag drog till tjejkvällen i stan..
Först träffade Josephin o Sandra och vi satt på Donken och åt :P
Sen drog dom hem och jag träffade Julia och Jennifer , men efter någon timme elr två tappade jag bort dom :S
Då ringde Corran och jag mötte upp henne i stan och var med henne lite där ;)
Sedan träffade vi Elvira , Emelie och Jussan ( Josephine Asker denna gång :P )

Jupp och nu sitter jag hemma helt slut .. <3

Jag vann på lyckohjulet btw :D
Stjärnvinst var det här! ;)<3
Hahah men det var ingen choklad jag vann
, nej det var en mössa , bandana, lila halsduk och blå halsduk ;)<3

Puss



http://corneliaberger.devote.se/

Ily bby <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0