Nathalie!<33

Har just gjort up att jag ska träffa min vackra syster på torsdag!<3
Vi ska mysa och se på film, Disturbia heter den jag har hemma och som vi planerar att se men det kanske blir någon annan ;)
Men under helgen ska jag nog bara chilla lite ..
fast jag ska kanske va med Corran någon dag:)
Idag ska jag nog till stan elr bergvik och shoppa lite och senare äta middag med någrra av släkten och familjen;)
Igår asså fredag så kom min kusin hit till oss och vi hade det trevligt ;)
 
Förlåt attt jag inte gjort inlägg på sistone men jag har bara inte orkat.. :(

BTW: Eftersom att Natha fyller år på söndag så
Tänkte jag att på torsdag när vi ses så ska jag kanske köpa ett tårt kitt och baka lite för den 13 åriga prinsesan haha ;)
Shhhh säg inget....


HAHAHAH
Här har vi en ful och uttråkad Kimiya just nu ..:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0