Cornelia-Stan-Crimina MInds-Träna med Cornelias mamma-......

Heej<33
Det var länge sedan jag gjorde ett inlägg men jag har inte orkat.. :(
Aja, idag spännderades med Cornelia. Först kom hon hem till mig och vi hade skit kul! Sen gick vi till stan för Corran skulle köpa rosa och gröna skosnören vilket hon gjorde, och nu ää jag hemma ;) Men jag ska men till henne senare kl 6 och träna en låt med hennes mamma som jag ska sjunga solo på i showen.
Inte mycket mer en så :)
Jag har också köpt mina skolavslutnings kläder under helgen,
Väldigt nöjd faktiskt.




Lite gammla bild från en övernattning som Jag Natha och Corran hade ;)
Jag hade slagit i hövvet i trappan men vi skrattade som fan!! xD





Och lilla söta Cornelia<33
(Jag fick inte lägga ut bilden eftersom hon tyckte den var ful) :I

Men det blir en söt bild på mig och Natha :)















Kommentarer
Postat av: CORNELIA<3

HEj, älskar dig.

Har några frågor.

1: Vad är din älsklings färg.

2: Varför bloggar du?

3: Vilka bloggar läser du.

4: Hur många väskor har du.

5: HUr många par skor har du?

2011-05-23 @ 19:23:27
URL: http://onlybycornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0