SOOOMMAAARR!!!

Äntligen sommar!!
Sååå jävla glad är jag ;)



Aja jag hade ju frågestund för ett tag sedan och jag fick några frågor ialla fall,
och här kommer svar på dom :)



Nathalie:
1.  vilka sporter har du hållt på med? :Jag har inte hållt på med någon sport men vill hjärna börja basket.
2. Gillar du någon just nu: Nopp :)
3. Vilka tv-pogram följer du?: Det är många men jag följer/följde Big Brother och jag följer Jersey shore , Desperate housewives, Grey's anatomy, Off the map, Criminal minds och NCIS :)

Sara xD :
1. Vilka är dina närmaste vänner?: Emm.. vet inte riktigt har inte tänkt på det mer än att jag vet att Nathalie och Cornelia är en av dom ;)
2. Vilken är din favvo film?: Twilight filmerna :)
3. Vilken är din favorit blogg? : Jag har ingen så men jag tycker att det är roligt att läsa Kissies blogg :D

Cornelia:
1. Har du någonsin brutit något eller stuckat något så du fått åkt in på sjukhus?: Nej som tur är , men jag har ju åkt in i ett träd så jag fick sy mitt ögonbryn men inget annat :P
2. Vilket märke för smink/hår tycker du är bäst? Jag tycker om många olika märken men 2 av dom är nog MAC och LOreal.
3. När började du gilla Taylor Lautner? så fort jag såg första filmen !! <3
4. Vad tycker du om Justin Bieber? Jag är typ ett fan av honnom också för han är skit bra!!<3

Moa Hansson:
1. Hur länge har du spelat fiol ?: Snart 3 år tror jag :S
2. Vill du gifta dig och skaffa barn?: Någon gång i tiden såklart men inte under dom närmaste 10 åren..
3. Vad har du för planer att bli i framtiden? Det tar jag som det kommer ;)
4. Vad gillar du mest? Ostbågar, chips eller popcorn? Ostbågar tror jag. :I
5. I vilken affär köper du mest kläder i och skor? Skopunkten antagligen.
6. I hur många länder har du varit i? England, Frankrike, Sverige, Iran och Spanien så 5 st :)




Tack för era frågor<3333 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0