Shopping is life!!

Idag har jag varit och solat i den stek heta solen! :)<3
Men jag har också varit och shoppat!!
Jag hade ju ett present kort på 200 kr på vila som typ snart går ut men så hörde jag på radion att det ska vara en sommar rea på vila, dom höjde med tio % varanan timme så kl 6 var det 70 % på allt! (Det var bara idag)
Så jag gjorde så klart av med mitt present kort + några hundringar :P




Pris: 300 kr
Jag betalade: 90 kr




Pris: 250 kr
Jag betalade: 75 kr



Pris: 99 kr  
Jag betalade: 50 kr



Pris: 300 kr
Jag betalade: 90 kr



Pris: 100 kr
Jag betalade: 30 kr




Pris: 499 kr
Jag betalade: 120 kr


Hahah!! Som ni ser är bilderna tagna på the lol cam :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0