TILLGANG TILL DATOR!!

Hahha sitter har pa den har datorn i LOndon som saklart inte har, ni vet dom bokstaverna som har prickar over xD
Allt gick bra och jag lever fortvarande <33
Jag kommer nog inte gora sa manga inlagg men nagra mer blir det nog.
Jag ska ju vara har i 3 veckor och det har bara gatt en dag men jag har haft det mys <3
Vadret ar super skont har sa vi har varit och matat faglar haha !
Men ikvall ska vi ut pa resturan och spela pingis <3
har har man ju aldrig trakigt eftersom det finns en liten hund som man kan mysa med <33
Gissa vad den heter ..... Baby xD

Men vi har gjort upp att vi ska till ett spokhus pa fredag xD Ska bli roligt<33
Men vet ni vad jag har fatt... En I<3 LA Kepa  xD

Men jag vill bara halsa Nathalie att jag laste det hon skrev
och att jag varkligen alskar henne !! Hon kanns som en syster
och jag saknar henne!! Sa mycket karlek till henne Xd

Saknar er alla !!<33
NI FAR URSAKTA STAVNINGEN! XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0