Till min bästavän!

Hej :)
Nu är de så att Kimiya har gett ut lösenordet till mig, så jag skulle kunna gästblogga och kunna göra en ny design :)

Men nu tänkte jag visa hur mycket den hära Kimiya betyder för mig alltså...
Kimiya du är en jag känt i 7år nu.
Du är min allra allra bästavän, det går inte att jämföra dig med någon!
Kimiya, du är någon jag alltid har roligt med, du är någon som stöttar mig när jag mår som sämst, du är någon som orkar höra på allt jag har att berätta, och du är någon jag delar så många minnen med!
Vi har minnen sen vi var 6år tillsammans... första gången jag fick följa med dig hem, och vi var så glada och sprang runt i hela huset.
Sen har vi alla minnena från gaperhult, där min kära sommarstuga ligger.
Allt från lådbilar och bad till mord och fick bjuda nyheterna på fika. Det är så otroliga minnen som alltid kommer att sitta kvar. Vi har inte bara minnen från säffle, utan från bodaborg, gustafsvik och massa andra ställen...
Du ska veta att du är den absoluta bästa vännen man någonsin kan få!
Du är vacker & du har en underbar personlighet! Du bryr dig om och du får hjälp även när du behöver det.
Kimiya Rahimi Ata, jag älskar dig! ♥
/din egna nathalie
Titta så vacker hon är.



Kommentarer
Postat av: Nathalie

vad tycks om min önskeoutfit idag snygging?:D

http://liborius.blogg.se/2011/july/onskeoutfit.html#comment

2011-07-05 @ 16:58:59
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Kimiya<33

Nathalie gud sa fin du ar!!

Ps. Jag har inte o a och a for jag sitter i London <33

Naww vad sot du ar!

Jag alskar dig systern min!!

JAg alskar dig som fan bara sa du vet <33

Ps. saknar dig!

Love you!!

2011-07-05 @ 17:59:45
URL: http://namnetvarkimiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0