Till Min Syster

Du finns alltid där för mig ,
Du är den jag vänder mig till när något går fel. Vi har kännt varandra i 7 långa och glada år ;)
Jag vet att vi aldrig kommer glömma varandra ... NÅGONSIN! Nu kommer vi inte ses lika ofta eftersom vi nu går skilda vägar xD. Hur ska Herrhagsskolan klara sig utan oss? Haha xD .
Jag vill att du ska veta att du är och kommer altid vara en stor del av mitt liv och jag kommer sakna dig :(
Men det du ska vara säker på det är det att det är inte över ännu , Nej det är klart vi ska träffas fasten vi inte går i samma klass!
Haha . Nyss så satt jag och rensade bilder och då gjorde jag en mapp som heter minnen ,
Och det var då jag helt klart insåg att du är värkligen som min syster, Vi har så många minnen ihop och ännu fler ska vi skapa <3


Jag älskar dig Nathalie Enqvist <3

En bild Vi gjorde för läänge sedan ;)


Btw: Skit dålig på att skriva texter ;)


Kommentarer
Postat av: nathalie

aaaaaw.. jag blir ju gråtfärdig :( <3

love you!!

2011-08-06 @ 20:51:51
URL: http://nathalieenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0